Tuesday, April 14, 2009

Hari Ini

jumpa lagi dalam roda impian....hihihihi apa lah yang mengarut nie....
sebelum tu nak cakap
assalamualaikum kepada semua sahabat yg sudi ziarah blog ana.
syukran ye.
bermulalah cerita..tak tau nak cakap rasa apa sebenarnya sedih ke marah ke, kenapa nie semua terjadi ( aduhai ayat )..tak da sebenarnya nak cakap semalam ana buat tag yang dah berkurun lamanya dalam blog nie, ana di tag oleh cik Mastura (maaf ye mas sbb lambat siapkan assg mu)
buat punya buat punya buat, dah siap tapikan bila post dia jadi tak cantik, tulisan tu lari kat new page, tak tau la bape kali edit gak nya tapi tak menjadi jugak..sebenarnya tak penting pun benda tu hihihi tak dalah sampai ana mengamuk..tapikan kepada sesiapa yg boleh membantu, hulurkan bantuan anda...ok habis cite pasal tag tag tag tag

nak bukak cite baru pulak nie....

tak lama lagi imtihan hampir menjelma..ade yang mula bulan april..ade yang mula bulan mei..
ada yang dah mula kot..kepada semua sahabat ku yang berada di serata dunia tak kiralah kolej ke,u ke, yang buat pjj ke..


SELAMAT MENEMPUHI MINGGU PEPERIKSAAN
SEMOGA BERJAYA
BITTAUFIQ WANNAJAH FIL IMTTIHAN

bukan nak kata ana tak dak imtihan, lagi mencabar rasanya kot (hehehhe)
ape pun doa itu penting, walaupun kita gagal tak bermakna kita kalah dan bila kita berjaya tak semestinya kita menang. setiap ujian Allah pasti ada hikmahnya. setiap ketentuan yang ditakdirkan yang pastinya sudah tertulis untuk kita, jadi doa tu penting, doa tu kan senjata orang mukmin..usaha doa dan tawakal..untuk ana jugak..
kepada semua sahabat jangan bersedih, hepy-hepy kan diri anda untuk hadapi ujian yg bakal menjelma nant, bukan takat ujian yg jawapanya di tulis di atas kertas malah ujian yang hari-hari kita lalui mungkin ada yang tak perasan kot, itulah dia UJIAN DARI ALLAH...
usah gelisah apabila di benci manusia
kerana ada yang masih menyayangi kita di dunia
tetapi gelisahlah apabila di benci Allah
kerana tiada siapa yang menyayangai kita di akhirat sana
oklah tu je nak kongsi hari nie
jumpa lagi bila ya...tggu jelah kot..

1 comment:

hidup ujian said...

Assalamu'alaikum...
Semoga semua najah hendaknya...